CIECH Sarzyna zmienia opakowania produktów AGRO

W nowym roku CIECH Sarzyna kontynuuje proces wdrażania pozytywnych zmian w organizacji. Po reorganizacji dotychczasowych kanałów dystrybucji i sprzedaży, spółka wprowadza nową jakość komunikacji na opakowaniach w segmencie AGRO. Nadrzędnym celem wdrażanych zmian jest koncentracja na wygodzie dla użytkownika, poprzez poprawę czytelności etykiety i ułatwienie szybkiego rozpoznania przeznaczenia i sposobupmp_Ciech_Chwastox_750 SL_v1 (631x1024) zastosowania danego środka.

Dotychczasowe opakowania środków ochrony roślin, także produkowanych przez CIECH Sarzyna, były bardzo techniczne i zdominowane przez tekst. W nowych etykietach położono natomiast nacisk na przedstawienie kluczowych informacji o produkcie, takich jak jego sposób zastosowania, dawki oraz korzyści, za pomocą czytelnych ikon i przejrzystego układu graficznego.

Nowe opakowania środków ochrony roślin CIECH Sarzyna wyróżnia również wśród konkurencji bardzo atrakcyjna szata graficzna oraz zdjęcia upraw, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie ich przeznaczenia. Z kolei by ułatwić identyfikację konkretnego produktu, spółka wprowadziła również specjalne barwione nakrętki zgodne z kodem kolorystycznym na etykiecie danego środka. Dopracowane zostały także zabezpieczenia produktu przed podrabianiem.

Nowe etykiety i opakowania naszych produktów AGRO to element szerszej strategii marketingowej CIECH Sarzyna. Jako największy polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze na rynku standardy w zakresie komunikacji z użytkownikami naszych produktów – powiedział Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna.

Opakowania opatrzone nowymi etykietami będą wprowadzane na rynek od początku 2016 roku. Zmiana obejmie najpierw linię produktów Chwastox.

Otagowany , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Komentarze są wyłączone.